Bryne lyser ut tre trenerstillinger

Bryne FK har lyst ut spennende stillinger i tre viktige trenerroller i klubben.

Hovedtrener
A-lag kvinner er på jakt etter ny hovedtrener og klubben har i dag lyst ut stillingen.

Hovedtrener A-lag kvinner

Les oppsummeringen av sesongen for A-lag kvinner og om den avtroppende hovedtrener Pål-Stian Eriksen her.

Keepertrener
Klubben styrker trenerstallen i akademiet for å bli enda bedre rustet i 2025. Vi er på utkikk etter en keepertrener for akademiet vårt.

Keepertrener akademi

Akademiet vårt trenger nye krefter. Xavier Mondrqagao (til høyre) takker for seg og vi skal fylle to nye stillinger.
Sigbjørn Bø (i midten) skal styrke akademiet med en ny keepertrener og en erstatter for Xavier Mondragão (helt til høyre). Resten av gjengen på bildet er med videre: Toppspillerutvikler Bjørn Erik Taksdal, G19-trener Sindre Sommerseth-Buan og Ahmed Mohammed som blir ny G15-trener.

Ny G17-trener
Xavier Mondragão skal starte som trener og sportslig leder i Vaulen IL og klubben har lyst ut stillingen som erstatter for den dyktige portugiseren.

Hovedtrener G17

Utviklingsansvarlig Sigbjørn Bø takker Xavier for tiden i Bryne og ønsker lykke til videre.

– Xavier har kommet inn med en høy standard og god erfaring fra spillerutvikling. Han har vært med på å bidra på et løft for hele akademiet, forteller Sigbjørn.

Xavier er glad for muligheten til å få være med i utviklingen av akademiet til Bryne FK og er stolt over å ha bidratt til å bygge gode spillere i Bryne.

– Jeg takker for tiden min her og jeg er nå klar til å ta et nytt steg i trenerkarrieren, forteller Xavier.