Stem på Sverre

Sverre Sele er nominert til Årets fotballfrivillig.

Sverre Sele er materialforvalter i Bryne FK. I over 30 år har Sverre brukt store deler av sin fritid og ferie på Bryne FK. Den trofaste frivillige materialforvalteren gjør ALT for Bryne. Stem på Sverre i OBOS sin kampanje som skal kåre Årets fotballfrivillig.

Klikk her for å stemme på Sverre

OBOS Årets fotballfrivillig
Som en sentral støttespiller for norsk fotball ønsker OBOS å løfte frem de frivilliges rolle i fotballklubbene.

Kampanjen Årets fotballfrivillig har i flere år bidratt til å sette et viktig tema på dagsorden, og har resultert i flere hundre nye frivillige. Samtidig er det fremdeles en utfordring å få nok frivillige i fotballen.

OBOS, Norsk Toppfotball, Toppfotball Kvinner og Norsk Ligafotball vil derfor denne høsten gjennomføre kampanjen Årets fotballfrivillig.

Om kampanjen
Til Årets fotballfrivillig 2024 kåres en enkeltperson eller en gruppe frivillige som bidrar til gode fotballopplevelser ute i klubbene, på treningsfeltet eller på stadion for eksempel i forbindelse med gjennomføring av kamparrangementer.

Vi jakter på den eller de som sørger for at vi alle kan nyte gode fotballopplevelser enten på stadion eller foran TV-en, eller som sørger for at barn og unge har et tilbud om trening og kameratskap i hele landet.

Uten frivillighet ville vi ikke hatt fotball.

Stem på Sverre her og meld deg selv som frivillig samtidig.