Robert er med i 2025

Robert Undheim har signert en ny kontrakt med Bryne FK som gjør han til Brynespiller også i 2025.

Den rutinerte jærbuen har en lang fartstid i Bryne FK og er nå inne i sin 11. sesong. Robert har signert en ny kontrakt som strekker seg ut det som blir hans 12. sesong for Bryne.

– Jeg har vært med på alt av oppturer og nedturer de siste tiårene. De siste årene har vi virkelig hatt noe på gang. Det ønsker jeg å være med på videre. Ingenting hadde vært kjekkere enn å oppnå barndomsdrømmen og spille Eliteserie med Bryne.

Robert er klar for mer jubel i Brynetrøyen.

Robert Undheim har vært en viktig kontinuitetsbærer i klubben i mange år og har over 200 kamper for klubben. Roger Eskeland er svært fornøyd med å ha med den rutinerte angrepsspilleren i 2025.

– Med Robert viderefører vi klubbens DNA. Han har vært med på å jobbe klubben opp fra Post Nord til en stabil OBOS-ligaklubb. Han er en humørspreder i laget og en viktig brikke som vi er glad for å ha med videre.