Publikumsrekord i fellesferien

Vi skal gjøre jobben på banen men vi trenger din hjelp på tribunen. Vi satser på publikumsrekord mot Sandnes Ulf på lørdag.

Bryne har hatt en positiv utvikling av publikumstallene denne sesongen og det er lenge siden vi har opplevd et så stort engasjement som dette på Bryne stadion. I serieåpningen mot Start slo vi rekorden etter opprykket til OBOS og hadde 1995 tilskuere på kamp. På lørdag går vi for å slå denne rekorden og bli over 2000 tilskuere på Bryne stadion nå på tampen av fellesferien.

Bli med i Telt E før kamp
Før kampen kan du lade opp sammen med andre Brynesupportere i Telt E bak sittetribunen. Fra klokken 12:00 blir det servering og grilling sammen med B-Gjengen på parkeringsplassen på Bryne stadion. Jens Budsberg kommer også innom for å spille Brynesanger. Telt E blir også åpent etter kampen, men det er stengt i pausen. Bli med på en skikkelig god oppvarming til kamp.

Program:
12:00 Telt E åpner
14:00 Underholdning fra scenen ved Jens Budsberg
16:00 Kampstart

Lars Erik Sødal og Bryne FK er i god form.

Hjemmebanelaget Bryne
Bryne har levert på hjemmebane i år og står med 21 poeng på Bryne stadion. Dette gjør oss til det beste hjemmelaget i OBOS-ligaen. Sandnes Ulf er det dårligste bortelaget og har plukket 1 poeng på bortebane denne sesongen.

Men Sandnes Ulf har brukt sommeren på å ta grep og stiller med nytt giv og en ny kampplan mot Bryne. Alt kan skje i dette lokaloppgjøret som du ikke kan gå glipp av. Hjelp oss å slå Sandnes og publikumsrekorden. Kom på kamp og ta med deg alle du kjenner.

Kjøp billett til kampen her

Bryne har fått enormt god støtte fra tribunen og spesielt felt E denne sesongen.

Publikumsrekord i fellesferien?
Det er solgt over 1000 solgte billetter til kampen på lørdag og det er ventet å selge minst like mye inn mot kampstart på lørdag klokken 16:00. Vi skal gjøre jobben på banen, men vi trenger deg på tribunen.