Opp og ned i helgen

Bryne sin imponerende rekke uten tap stoppet mot Start på lørdag. Dagen derpå ble derimot god med flere resultater som gikk Bryne sin vei.

Bryne reiste til Kristiansand med nærmere 500 bortesupportere. Det ble en kjempefest både før kampen og underveis i kampen. Det kokte godt på bortefeltet med enormt bra støtte fra tilreisende supportere.

Det var en nok et jevnt oppgjør i OBOS-ligaen som kunne gått begge veier. Denne gangen endte marginene på motstanderens side og Bryne måtte gå av banen uten poeng for første gang siden 16. juni.

Sanel er fremdeles toppscorer i OBOS-ligaen med 16 mål.
Sanel Bojadzic er fremdeles toppscorer i OBOS-ligaen med 16 mål.

Start scoret 1-0 like før pause og økte til 2-0 tidlig i andre omgang. Sanel Bojadzic reduserte for Bryne med å hamre inn sitt 16. mål for sesongen. Det ble dessverre med det ene målet for Bryne og laget og supporterene måtte reise skuffet hjem til Jæren.

Se målene og sjangsene fra kampen her:

Dagen derpå var det en rekke resultat som gikk Bryne sin vei. Hverken Moss, EIK eller Lyn maktet å vinne sine kamper og Bryne beholder seks poeng ledelse ned til neste lag på tabellen.

Neste jobb på programmet er Raufoss hjemme. La oss fylle Bryne stadion til den siste mandagskampen for sesongen og støtte laget til seier.

Kjøp billett til Bryne - Raufoss her