Forlenger med Haahr

Jacob Haahr Steffensen forlenger kontrakten sin med Bryne FK.

Den unge midtstopperen signerte en to-årskontrakt med Bryne før denne sesongen. Avtalen med dansken er nå forlenget til å gjelde ut 2026.

Jacob Haahr Steffensen har spilt i alle 14 seriekampene for Bryne denne sesongen. Den offisielle debuten i Brynedrakten fikk han allerede i første seriekamp mot Start da han kom inn for en skadet Axel Kryger. Siden har han startet hver kamp for Bryne.

22-åringen med bakgrunn i FCK Akademiet har overbevist fra dag en. Sportslig ansvarlig Roger Eskeland er glad for å kunne forlenge med en viktig spiller i den rette alderen.

– Vi visste ikke helt hvor stort potensialet hans var da han kom. Nå har han spilt 14 kamper for Bryne og gjort det veldig godt. Han har en fin alder og passer godt inn i gruppen og i laget. Jacob selv er sugen på å være med videre og trives godt på Jæren og i klubben.