Bli med på bussen

Bli med Bryne og B-gjengen på bortekamp i Kristiansand.

Lørdag 5.oktober tar Bryne turen til Kristiansand for en ny viktig kamp mot Start. B-gjengen har satt opp busser for alle som vil bli med å heie på laget vårt! Dette er en fantastisk mulighet til å vise støtte for laget. Supporterbussen og familiebussen er utsolgt og derfor er det bestemt å sette opp en tredje buss.

Bli med på mer Brynejubel i Kristiansand

Bli med oss på denne spennende turen! Det blir livlig stemning, godt selskap og selvfølgelig masse fotballglede. Sikre deg plass på bussen, og la oss dra sammen for å oppleve kampen på nært hold! Meld deg på nå før den tredje bussen blir utsolgt, og bli en del av denne fantastiske opplevelsen! Vi ses på bussen!

Bussene kjører fra Bryne Stadion 10:30, og det blir retur hjem til Bryne etter kampslutt.

Plass på bussen bestilles hos B-gjengen via vipps på #11622

Pris for bussen:
Voksen: 600 kr
Barn: 200 kr

Gratis for alle under 18
Det er gratis inngang for alle under 18 år. Kjøp billett eller hent ut gratis billett på bortefeltet her.