ALLE MED i Bryne FK

Bryne FK har fått støtte fra Sparebankstiftelsen SR-bank til «ALLEMED» i Bryne.

Bryne FK har et eget ALLEMED-fond for alle barn og unge som vil drive med fotball. Hovedformålet med fondet er å gi økonomisk støtte til barn og ungdom som kommer fra familier med økonomiske utfordringer.

– Alle skal kunne drive med fotball i Bryne FK. Vi er takknemlige for støtten fra Sparebankstiftelsen som gjør oss i stand til å være en inkluderende klubb for alle, sier daglig leder Hans Øyvind Sagen.

Sparebank 1 SR-Bank på Bryne har gitt klubben en ny runde med støtte fra Sparebankstiftelsen. Klubben har allerede fått 30.000 kroner tidligere i år og vi får nå 50.000 nye kroner til ALLEMED-prosjektetDaglig .

allemed.jpg
Daglig leder Hans Øyvind Sagen retter en stor takk til Ståle Hoff og Sparebanken 1 SR-Bank på Bryne for støtten til å drive prosjektet videre.

Les mer om ALLEMED her.

Søk om støtte til å kunne drive med breddefotball i Bryne FK.

Klikk her for å komme til søknadssiden.

Søknad behandles konfidensielt av Foreldreutvalget i Bryne FK.